Dag 15: Unawatuna

14 september 2017 - Unawatuna Beach, Sri Lanka

Lets go to the beach. Vandaag was redelijk tot goed weer voorspeld en daarom gingen we lekker een dagje strand.

Vlakbij ons hotel was er een strand, Jungle Beach, wat niet zo toeristisch is en tussen de natuur is. Na een wandelingetje door de jungle (jullie zagen het misschien wel aankomen), kwamen we aan bij dit heerlijke strandje in volle zon waar we een plons hebben genomen en hebben gefrisbeed.

Na een tijdje kregen we beetje honger en gingen we naar het hoofdstrand, Unawatuna Beach, om een club sandwich te eten. Ondertussen was het al een beetje bewolkt en rond drie uur kwamen dan toch de eerste druppels...

Gelukkig duurde dit maar kort en konden we nog lekker een paar uurtjes boeken lezen en duik nemen..bij thuiskomst van het hotel vlogen de aapjes hier in het rond dus we voelden ons goed thuis.

Vanavond hebben we gekozen voor een vegetarisch restaurant, Jina's. We genoten nog even van de rijst en curry, Jasper won het zenuwen en monopoly deal weer eens.

Morgen de laatste locatie alweer, de hoofdstad Colombo!

1. NZ:
    14 september 2017
    Het lijkt wel een stripverhaal: Dien en Jazz en de aapjes in de jungle:-) Heerlijk! x
  2. M&M:
    14 september 2017
    Veel plezier met jullie laatste stop!!
    Liefs M&M