Dag 2: Dubai-Negombo

1 september 2017 - Negombo, Sri Lanka

We kwamen erachter dat ligstoelen nog wel gaan en na wat slaapuurtjes gingen we om 6.45 naar de gate. Na het inchecken had Geraldine problemen gemaakt met haar stoel(ze beweerde dat de stoel niet naar ligstand kon) en kregen we andere plekken. Nu hadden we een klein kind naast ons, dus groot feest! Tijdens de vlucht had jasper het vervolg op Springvloed alweer bijna uit en was er ook live US Open op het scherm.

We kwamen om 14.15 Colombo tijd aan(3.5 uur tijdsverschil) waarna we werden opgehaald door een busje van hotel Oreeka. Op 7 km van het airport was dit hotel met zwembad om lekker bij te komen van de vlucht.

Na het bijkomen en een duik was het tijd voor de Tuk Tuk. jasper laat het onderhandelen aan Geraldine over, de 1e tuk tuk had een lekke band en de 2e tuk tuk kon het restaurant niet vinden.

uiteindelijk hadden we de nummer 1 van Negombo op TripAdvisor te pakken voor het avondeten, Lords. Deze was aardig geproost voor Sri Lanka begrippen, maar de rijst, rozijnen en curry gingen er goed in, evenals het Lion Lager bier. Helaas won Geraldine eindelijk een keer een spel van Jasper waardoor de rest van de avond saai was;)

Morgen op naar de vismarkt en Sigiriya!

1. Ruud en MC:
    Net dag 1 en 2 gelezen, gewldig om jullie zo te volgen
    Veel kijkplezier bij de vismarkt, vooral Géraldine!!
    Geniet en tot de volgende keer
  2. Ruud (zier):
    Top. Net gelezen. Graag fotos van de Vismarkt. Xxxxx
  3. M&M:
    2 september 2017
    Leuk weer om jullie te mogen en kunnen volgen!! Enjoy!!
    Dikke kus van ons
  4. NZ:
    2 september 2017
    Leuk om jullie belevenissen en speluitslagen weer te kunnen volgen. Geniet ervan! X
  5. J en R:
    2 september 2017
    Wat leuk om jullie reis te volgen. Heel veel plezier. xx