Dag 10: Nuwara Eliya-Ella

9 september 2017 - Ella, Sri Lanka

Treinreis part 2! We konden het Nuwara Eliya hostel eindelijk verlaten en gingen na het ontbijtje met de lokale bus naar het treinstation. We konden 1e klas en 3e klas kiezen en kozen voor het laatste.

Al gauw bleek dat de juiste keuze, we raakten aan de praat met locals en deze gaven tips als er een waterval kwam, welk volgende stadje kwam, waar mooie uitzichten voor de foto's waren en hij wilde zelfs telefoon nummers uitwisselen. Naarmate de rit vorderde knapte het weer ook op en was de mist opgetrokken.

Na een fotomomentje met uit treinen hangen kwamen we aan in Ella. Na een korte lunch bij een plaatselijk barretje gingen we de rest van de dag genieten bij hotel Hide View.

Na een afdaling van het hotel naar de eet straat hebben we ook even op het spoor gelopen, omdat dat de enige route was. Het avondeten was bij restaurant Chill en hier hebben we heerlijk Rijst met curry op. Jasper moest zijn meerdere erkennen bij de spelletjes vandaag en het blijkt dat hij nog steeds niet tegen zijn verlies kan...

Morgen een hike tocht naar Ella Rock, houdoe!