Dag 11: Ella

10 september 2017 - Ella, Sri Lanka

Vandaag tijd voor een wandeling! Na een heerlijk ontbijtje met uitzicht was het tijd voor het beklimmen van de Ella Rock. We hadden een mooie beschrijving meegekregen, vanaf het hotel 239 trappen naar beneden, 2 km over de spoorlijn lopen en dan na het bruggetje links bij het bordje 66 1/4. Dan door de theeplantage links, bij het gele huisje rechts en dan omhoog. Je snapt al, een eitje..!

We gingen met de twee Nederlanders wandelen en uiteindelijk vonden we met hulp van maps.me de weg. Na een flinke klauterpartij waren we na een wandeling van anderhalf uur boven.

Hierna was het tijd voor de afdaling en de beloning in de vorm van een pizza en koud biertje. Voor de rest was het lekker genieten van de omgeving en na een paar spelletjes(gelijkspel dit keer) en diner was het tijd om te slapen.

Tot morgen!!

1. Alie:
    10 september 2017
    Wat een prachtige omgeving. Wel een klimpartijtje waard en als beloning high tea☕️🍪?
  2. NZ:
    What a view!
  3. Ruud en MC:
    10 september 2017
    Prachtig, tot de volgende keer😀🌞😘
  4. Winfred:
    Ziet er goed uit!
  5. Berko:
    10 september 2017
    Liep een beetje achter maar mooie verhalen!! Zorgen jullie er wel voor dat je af en toe wat onderneemt? Anders zie je niks van t land