Dag 13: Ella-Unawatuna

12 september 2017 - Unawatuna Beach, Sri Lanka

Vandaag een dagje om te genieten van het bussennetwerk. We gingen namelijk van Ella naar Unawatuna, vlakbij Galle. Van tevoren werd al gewaarschuwd dat er drukte in de bus verwacht werd en we moesten staan. We gingen er toch voor en we konden 5 uur lang heerlijk boekjes lezen. Na een overstap in Matara mochten we nog een uurtje zitten en kwamen vele schoolkinderen in de bus zodat deze overvol was.

Na deze rit konden we lekker onze spulletjes droppen bij hotel La Villa om een duik in de zee te nemen. Unawatuna is in 2014 getroffen door de tsunami maar er is weinig van terug te zien. Wel is er nu een wet dat alle hotels min. 100m van zee moeten zitten (gemeten met vloed).

Na een opfrisser in het hotel was het tijd om naar KoKo Beach Grill te gaan voor een hamburgertje. Gelukkig won Jasper nipt van Geraldine met Monopoly vandaag dus bleef de sfeer goed en was de burger ook goedgekeurd.

Groetjes vanaf the beach

1. Ruud (zier):
    13 september 2017
    Ik vind super om de verslagen te lezen .Ik kijk er ieder dag naar uit .Fijn dat jullie zo een mooie reis maken samen.Toppers Love you kusss Pa
  2. J en R:
    13 september 2017
    Leuk om zo met jullie mee te reizen.