Dag 45-12 augustus: Las Vegas

12 augustus 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

De dag begon sportief, rond een uurtje of half 11 besloten we om te gaan Pickleballen met z'n 6en. Dit is vooral famous onder de ouderen in Amerika. Na dik anderhalf uur gespeeld te hebben was iedereen aardig wat zweetdruppels rijker en begon ons buikje goed te knorren. Na een duik in het zwembad was het tijd om te lunchen. Heerlijk gegeten in een restaurant dat heel erg Europees leek. Vervolgens was het weer tijd om de toerist uit te hangen. Eerst even een lesje biologie gehad bij Bodies en vervolgens naar het Polaroidmuseum geweest. Na een hapje te hebben gegeten bij Gordon Ramsey(heerlijke zoete aardappelpatatjes) gingen we langzaam richting Treasure Island. Om half 10 zaten we klaar om de show Mystere van Cirque du Soleil te bewonderen. Erg bijzonder wat die oost European allemaal hebben laten zien voor kunstjes. Om elf uur was de show klaar en na een foto bij het bekende Las Vegas bord waren we blij het bedje in te kunnen. Doei!

Wist je dat:
- Hersenen voor 80 procent uit water bestaat
- Elk pakje sigaretten je leven verkort met drie uur en 40 minuten
- Kodak en Polaroid 14 jaar lang een rechtszaak hebben gehad over de foto camera's
- Je nergens parkeergeld hoeft te betalen in LV
- Veel supermarkten buiten het centrum van Las Vegas gewoon 24/7 open zijn
- Pickleball vernoemd is naar een hond omdat deze hond(Genaamd Pickle) de bal steeds ging halen toen mensen uit Canada padeltennis met een andere bal gingen spelen en omdat er in deze bal al gaten zitten bleef de bal heel

Quote van de dag: Van bodies worden sommige mensen misselijk

1. Ruud en MC:
    13 augustus 2015
    Het is elke dag genieten om jullie verhaal te lezen .
    De foto's zijn ook erg erg leuk
  2. Joke Struijk:
    13 augustus 2015
    Leuk, sommige dingen heel herkenbaar! Goede herinneringen aan Vegas en Californie!xxxxxx