Dag 48-15 augustus: Las Vegas-Amsterdam

15 augustus 2015 - Maassluis, Nederland

Na een avondje dansen op Jasper z'n nieuwe dansschoenen, met mooie muziek van Kaskade op de achtergrond, was het om half vier toch tijd om de auto te zoeken en op weg te gaan naar het vliegveld. Na de auto ingeleverd te hebben kwamen we om vijf uur aan waar we twee uurtjes hebben gedood om naar Minneapolis te gaan. De vlucht duurde drie uurtjes en daarna was het hangen voor drie uur om naar Amsterdam te gaan. We kwamen om 7 uur aan na een uurtje vertraging. Nu bijslapen!!

Wist je dat:
- Jasper EN Geraldine hun zwemspullen maar achtergelaten hebben in huize Shapiro
- De dansschoenen, vertrapte All Stars en met gaten bewerkte Coq Sportif schoenen ook vakkundig weggewerkt zijn
- In de Encore XS heel veel lavenloze figuren liepen
- We voor twee drankjes 20 dollar mochten afrekenen
- Jasper helemaal in zijn element was
- Geraldine het lampje voelde uitgaan om half drie
- we nog een upgrade hadden bij onze eerste vlucht waardoor we onze beentjes heerlijk konden strekken
- Jasper en Geraldine begonnen met 21 kilo totaal in hun backpack en eindigden met 33 kilo (Jasper hiervan de oorzaak is)

Quote van de dag: Enjoy every second!

1. Ruud (zier):
    16 augustus 2015
    Fantastisch dat jullie zo een mooie reis hebben gehad en we zijn blij dat jullie weer gezond en wel weer thuis zijn.
    Welkommmmm