Dag 29-27 juli: Playa del Carmen

27 juli 2015 - Playa del Carmen, Mexico

Vandaag was het stranddag deel drie. Omdat Geraldine lekker aan het uitslapen was ging Jasper naar het pretpark genaamd Walmart. Na de nodige spulletjes ingeslagen te hebben voor het strand gingen we een wasje draaien in het hostel en lekker ontbijten met croissantjes, sap, fruitjes, nutella en philadelphia. Daarna was het weer tijd voor het strand, bloedheet om wat anders te kunnen doen. Het water was helder blauw, dus alles was goed geregeld (denk je dan, zie later). Daar hebben we wat uurtjes vertoefd. Na het opfrissen in het hostel gingen we bij Gramos Grill eten, een leuk Italiaans restaurantje met rib eye.

Hasta manana amigos!

Wist je dat:
- Je een boekje, lunch en strandlaken meeneemt naar een strand
- Jasper alleen gedacht had aan het eten...
- Je zonder polsbandjes niet bij hotels mag liggen of zwemmen
- Het wel tien minuten duurde voordat we weggestuurd werden door de bewaker
- Het in de tweepersoonskamer fucking warm is
- we dan wel de keuze hebben uit zes slaapopties
- De provincie waar Playa del Carmen, Tulum en Cancun in liggen niet Yucatan is maar Quintana Roo
- Ze hier ook aan Duinrell doen
- De inwoners van Playa vele pogingen doen zeewier te verzamelen: mission impossible
- Stand spelletjes vandaag: 2-1 voor Jasper

Quote van de dag: voor kristalblauw water moet je een eind zwemmen