Dag 2-30 juni: reis naar Las Vegas

30 juni 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

De dag begon in Maassluis en eindigt in Las Vegas met een tussenstop in Minneapolis. Geraldine had bij het pakken van de laatste spulletjes vanochtend een zakmes gevonden en we kregen nog een aantal reisspellen, super handig natuurlijk. Om 10.10 gingen we richting Schiphol! Nog een probleempje bij de douane, zie wist je datjes;). Na een aantal uurtjes op Minneapolis een tussenstop, waar we een uurtje al moesten wachten op een mooie Amerikaans stempeltje! De Taco Bell is ook wat dollars rijker en toen gingen we op voor eindbestemming Las Vegas. We vlogen over de Grand Canyon, deel twee hiervan volgt ergens in augustus;)

We hebben in een Gordon Ramsey restaurant met de familie Shapiro gegeten. Hamburgerssssss! Mister T,  you would love this place ;-) Ook zijn we nog naar de world series of poker gegaan in de rio! Rustig 1000 pokertafels uitgezet in een conferentiezaaltje. De dag is afgesloten met een frisse duik in het zwembad. Gelukkig is het 's avonds laat nog maar 38 graden.

Tot morgen!!

Wist je dat:
-Van Amsterdam naar las Vegas 17 uur vliegen is
-een zakmes niet mag in de handbagage
-diabetes spullen daarentegen geen probleem zijn
-wij daardoor een zakmes moeten kopen om de watermeloenen te snijden
-las Vegas en Nederland 9 uur tijdsverschil is
-Gordon Ramsey een restaurant heeft waar altijd een rij is ook al zijn de helft vd tafels leeg
-als je glas halfleeg is je al een refill krijgt

Quote van de dag:
A good traveller has no fixed plans and is not intent to arrive

1. Leanne:
    4 juli 2015
    Hamburgerss :):)!!!!
    Ik weet al waar ik volgend jaar heen ga!
  2. Berko:
    19 juli 2015
    Quote van de dag: a Good tuktuk driver brings you anywhere (zelfs 130 km naar de kust)