Dag 12-10 juli: Puerto Escondido

10 juli 2015 - Puerto Escondido, Mexico

Geen wekkertje vandaag, om tien uur werden we wakker door het gedruppel op het dak van onze bungalow. Voor het eerst wakker worden met regen. Gelukkig ben je tijdens het surfen in het water en heb je daar geen last van. De pancakes van gisteren waren erg goed bevallen dus hebben we nog maar een keertje besteld. Vervolgens zijn we naar het zelfde strandje gegaan als gisteren, Omdat daar de golven wat liever zijn voor ons beginners. Na een uur les hebben we zelf nog wat gesurfd en een beetje wezen dobberen op het water. Als lunch was er nacho met guacemole en om vijf uur gingen we terug naar het hostel om weer een beetje schoon te worden. Om half tien namen we de bus naar San Cristobal om daar een aantal dagen te chillen. Het is een busrit van 12 uur dus fasten your seatbells.

Tot morgen!

Wist je dat:
- We vandaag Mezcal hebben gedronken, een specialiteit uit Mexico. Het lijkt erg op Tequila
- Een krab hebben mogen spotten op het strand
- Geraldine talent heeft voor surfen, opstaan is geen moeite!
- Jasper het surfen totaal niet onder de knie heeft
- wij naar het strand gingen maar handdoek onnodig vonden in te pakken: oepsieeeee vergeten
- Geraldine weer verloren heeft, nu met kolonisten van Catan.

Quote van de dag: the best surfer out there is the one having the most fun