Dag 37-4 augustus: Las Vegas

4 augustus 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag lekker uitgeslapen na de reisdag gisteren. We begonnen de dag met cornflakes en het bijpraten met de Shapiro's. We zagen Matthew en Steffie die ook daar verbleven en die hoorden dat hun bod op een huis geaccepteerd was. Dus we gingen even het huis bekijken, wat een typische Amerikaanse indeling had met een grote tuin, veel laagbouw en modern. Daarna was het tijd voor bagels en cream cheese! Dit was erg genieten. Na het buikje vol te hebben gegeten was het tijd voor shoppen. We hebben een Hyundai Veloster waar we mee hebben getoerd. Er was een grote outlet twee keer zo groot als Batavia en we zijn weer wat kleertjes rijker. Het zwembad heeft nog een bezoekje gehad en we hebben aardappeltjes, vlees en boontjes op.

Wist je dat:
- Er 37 miljoen bezoekers in Las Vegas zijn per jaar
- Geraldine eindelijk weer Catan wil spelen omdat er hier een bordspel is
- De Strip 7 km lang is
- 100.000 stelletjes in Las Vegas trouwen elk jaar
- De Ralph Lauren, Pandora en Nike store weer wat centjes rijker zijn
- je in Amerika met alles kan identificeren
- Jasper korting heeft gekregen omdat hij een studentenkaart heeft
- De outlet mall meer dan 200 winkels heeft

Quote van de dag: knuffelen als je net uit het zwembad komt wordt erg gewaardeerd als je zelf niet gezwommen hebt.