Dag 39-6 augustus: Las Vegas-Port Hueneme

6 augustus 2015 - Port Hueneme, California, Verenigde Staten

Weer die verdomde wekker om half zes! Omdat het anders 50 graden is. Maar met een goed doel, want we gaan richting een strandhuis nabij Los Angeles. Na drie uur gereden te hebben gingen we bij Denny's ontbijten en na nog eens drie uur rijden kwamen we in Oxnard aan, waar Ariana(dochter van David en Ilana) ook was. Ariana mocht even een dagje ontsnappen van summercamp. Na een lunch in Oxnard zochten we het strandhuisje op, waar we verblijven met zijn zevenen op het moment. Het strand is nabij en het was heerlijk bijkomen van de zeven uur sturen. We verblijven in een tafje genaamd Port Heuneme, waar ook de marine geplaatst is. Na een heerlijke sandwich sloten we de dag af met het bordspel Catan, waar we in teams speelden en verloren van de gasten:(

Wist je dat:
- Je in Amerika rechts mag inhalen
- Jasper pas de sleutel uit het contact kon halen al staat de auto in P-mode
- Mensen in Amerika een strandhuisje hebben om bij te komen van de hitte in o.a. Las Vegas
- we als lunch weer Mexicaans op hebben
- Geraldine zelfs in auto's gebruik maakt van een kleedje
- De weg van Las Vegas naar Los Angeles gekenmerkt wordt door woestijn en rotspartijen

Quote van de dag: You have to watch out for nikkels and pinguins!