Dag 43-10 augustus: Port Hueneme

10 augustus 2015 - Port Hueneme, California, Verenigde Staten

Na heerlijk uitgeslapen te hebben was er nog geen plan vandaag. Eerst maar weer bagels met cream cheese en een smoothie om een ondergrondje te hebben. Daarna gingen we met de meiden naar een outlet van Urban Outfitters omdat je daar goedkoop kon shoppen. Dat hebben we geweten, All Stars voor 10 dollar! Ook waren we nog langs een tweedehands zaak gegaan. Als lunch gingen we weer yoghurt en snoep eten bij Yoghurtland, om vervolgens een aantal uurtjes te chillen bij het strandhuisje. Na een strandwandeling met veel wind gingen we een hapje eten bij Rincon, typisch Amerikaans met hamburgersssssss! Daarna vroeg slapen en morgen terug naar Las Vegas!

Wist je dat:
- de outlet Vans, All Stars en New Balance schoenen hadden van 10 tot 20 dollar.
- De schoenen in de tweedehands zaak zelfs duurder waren
- Een ritje van een uur niets voorstelt in het LA verkeer
- David en Jasper gewoon gingen tafeltennissen terwijl de dames aan het shoppen waren