Dag 42-9 augustus: Santa Monica

9 augustus 2015 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Nadat we gisteravond hadden afgesproken te gaan hardlopen haakte Geraldine toch af. Na een drie kwartier rennen gingen we aan de bagels om daarna Talia en Ariana op te halen van kamp. Erg leuk om een typisch Amerikaans kamp te bezoeken midden in de bergen. De meiden zijn nog steeds hetzelfde alleen 3 jaar ouder geworden. We hebben wat gegeten bij Sharky's, een kindermenu omdat dat een normale portie is in Nederland. Na wat touren met de auto was het tijd om met z'n allen te meeten in Santa Monica. Hier zijn groffe inkopen gedaan, oa aan de Apple store en de Converse All Star store zijn gedoneerd. Daarna gingen we terug naar huis en reden we nog langs Beverly Hills, de Los Angeles Mormon temple en het CBS gebouw waar veel series opgenomen worden. Als avondeten hadden we een matzo balls soep op, een typisch joods gerecht. We gingen vanwege mieren nog even van kamer wisselen! Doeiii!!

Wist je dat:
- Wapens gekocht kunnen worden op de hoek van de straat
- Geraldine dacht dat de auto nog wakker moest worden omdat hij na het starten niet vooruit ging
- Het daarna geen probleem meer was omdat ze met haar rechtervoet van de koppeling/rempedaal ging..
- Jasper zijn zonnebril weer eens vergat mee te nemen
- Er vanwege de droogte hier veel branden zijn
- Jasper eindelijk bij de All Star club hoort
- Minion = gele aansluiting voor water & leuke film

Quote van de dag: You're not allowed to park your car in front of a minion

1. Ruud en mc:
    10 augustus 2015
    Past alles nog steeds in de backpacks?