Dag 33-31 juli: Cancun-Mexico City

31 juli 2015 - Mexico City, Mexico

Vandaag begon de dag met een busje en een taxi naar het vliegveld. We kwamen daar rond middernacht aan en de vlucht ging pas om 6.15 uur dus na het herpakken van de bagage was de opdracht een hangplek zoeken. Na drie uur in een restaurant op een bank te hebben geslapen gingen we inchecken bij Volaris. Dat was interessant, maar uiteindelijk was alles goed en zaten we eindelijk in het vliegtuig. Na drie uurtjes waren we terug in Mexico City. Na een metro en taxi(die de weg niet wist) kwamen we aan bij Paolo, waar we deze nacht verblijven. Na een paar uurtjes slaap werden we uitgenodigd voor een lunch met de familie van Paolo wat erg gezellig was. Na het Plaza Espana bezocht te hebben was het alweer acht uur en tijd om te avondeten. Het is vrijdagavond dus we eindigden bij een karaokebar, waar de tequila goed smaakte.

Wist je dat:
- de metro 0,25 euro kost
- de taxi de weg niet wist en daarom driekwartier over dezelfde weg heeft gereden
- de vloer op het vliegveld niet lekker ligt
- een rolstoel daarentegen heerlijk zit
- mensen in Mexico twee keer per maand hun salaris krijgen
- Paolo's opa een boek heeft geschreven over zijn wereldreizen en op dezelfde dag jarig is als Geraldine
- Jasper vandaag geen mensen om heeft gekegeld met zijn lompe backpack
- Geraldine vis heeft gegeten en Jasper ananas
- we geen inspiratie hadden voor een  goedlopend verhaal

Quote van de dag: van Volaris airlines krijg je pijn in je knieën